Intrebari frecvente
De ce sa ma inregistrez?
Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
· poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
· poti primi informatii cu privire la produsele noi aflate in stoc, reaprovizionarea cu produsele epuizate si fata de care prezinti interes;
· esti invitat la evenimentele off-line organizate de magazinul nostru, concursuri, tombole, work- sopuri.
Cum ma inregistrez?
In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Creaza cont” si completezi toate campurile solicitate. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.
Ce se intampla cu datele mele personale?
Conform politicii de protejare a informatiilor, datele tale vor fi in siguranta, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.
Cum comand?
Prin intermediul magazinului poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi.
Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu, unde poti modifica cantitatea fiecarui produs comandat, poti vizualiza costul produselor alese, sau daca te razgandesti, poti scoate un produs din cos sau poti diminua cantitatea.
Dupa finalizarea comenzii, vei primi un e-mail . Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).
Pot comanda si prin telefon?
Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0770.893.798 de marti pana vineri, intre 12-20.
Care este valoarea minima pentru care pot comanda?
Nu exista o valoare minima a comenzii.
Daca pretul afisat pe site este diferit de pretul facturat?
Preturile produselor sunt exprimate in lei, includ TVA (in procent de 19% ) si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.